Sunday, June 10, 2012

Birthdy present....Jam CARLO RINO...

Assalammualaikum.... Dah lama x up date entry... Cuti sek 2 minggu, blog pun bercuti gak... Aperlah kite ne.... Agakyer kite jer yg malas nak up date...kwn2 yg lain oky jer...

N3 kali ne berkaitan dengan beleted birthdy present dr en.abeng... Birthdy kite 22 april yg lepas... Disebabkan kite suke brand carlo rino... En.abeng bg kite jam carlo rino.... Kite suke sgt2.... en.abeng pesan kat kite jaga jam ne bebaik.. Yelah..masa kawin dpt jam bonia...beli couple... Die punye oky lg...kite punye jer yg dah der problem... Antar kedai, org tue kate masalah mesin... Ganas btl kite ne pkai jam.... Ambik masa dlm 4 bln br siap... Hehe...

Teme kasih papa... Mama syg sgt kat papa...




Ini lah jam baru kite... Cantikkan colour jam ne... X pena ade calour ne...

posted from Bloggeroid

4 comments:

  1. wah cantiknya. pandai en abeng pilih kan. :)

    blog pun cuti eh, patut lama tak nampak. hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teme kasih cik na...
      sorylah... ari tue bz adik mas kawin... pastue g bcuti.. ct 2 minggu rase x cukup jer... thanks for your support...

      Delete
  2. Patut senyap aje...huuu...
    Bestnye carlo rino tu...kite minat jugak....tapi minat tang hand bag die.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeker... Minat yg sama...hand bag pun kite suke gak... Tapi x sangka pulak en.abeng bagi jam brand ne.. hehe...

      Delete